Markkinoinnin aakkoset


Näet upean naisen bileissä. Kävelet hänen luokseen ja sanot: "Hei, olen loistava sängyssä!" - tämä on suoramarkkinointia.

Olet juhlissa ystäviesi kanssa ja huomaat upean tytön. Yksi ystävistäsi menee tytön luokse, osoittaa sinua ja sanoo: "Kaverini on loistava sängyssä!" - tämä on mainontaa.

Näet juhlissa komean naisen. Otat selville hänen puhelinnumeronsa. Soitat seuraavana päivänä ja sanot: "Hei, olen loistava sängyssä!" - tämä on telemarkkinointia

Juhlissa ollessasi huomaat upean naisen. Nouset ylös, kohennat solmiotasi ja kävelet hänen luokseen tarjotaksesi drinkin. Nostat pudonneen lasinalustan, tarjoat hierontaa, ja sanot: "Ai niin, olen muuten loistava sängyssä!" - tämä on PR-toimintaa.

Olet juhlissa ja huomaat aivan upean naisen. Nainen kävelee luoksesi ja sanoo: "Olen kuullut, että olet loistava sängyssä!" - tässä on kyseessä brändin tunnistaminen.

Olet juhlissa ja kymmenen maksettua huoraa kehuu sinua kaikille että: "hän on loistava sänkyssä!" -tämä on brändin luomista.